7 Days To Die Polska - forum dyskusyjne, serwery, TeamSpeak

Pełna wersja: Spadki fps / frame lagi ( dobry sprzęt )
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam !  

Szukam pomocy w sprawie , spadków fps/frame lagów czy movement lagów , mam w miarę dobry sprzęt , a czy na detalach niskich czy na uber zawsze mam 60-70 max , i to by było spoko , jakby co 20 metrów nie spadały one na sekundę do 45fps...  jest to strasznie męczące i odstrasza mnie to od tej gry ... jest na to jakieś lekarstwo ? szukałem na angielskich forach i tylko się tam kłócą o to a zero rozwiązania . 

mój sprzęt : 

DYSK HDD - Toshiba 2TB 7200obr. 64MB P300 OEM
DYSK SSD - GOODRAM 240GB 2,5'' SATA SSD Iridium PRO
CPU - Intel i7-7700K 4.20GHz 8MB BOX
GPU - ASUS GTX 1080 TI Founders Edition 11GB GDDR5X
PŁYTA - MSI Z270 GAMING M3 (3xPCI-E DDR4 USB3.1/M.2)
ZASILACZ - Corsair RM650X 650W Gold BOX
RAM - Corsair 16GB 3000MHz Vengeance LPX Black CL15 (2x8192)
CHŁODZENIE - be quiet! Dark Rock Pro 3
EKRAN - ASUS ROG PG279Q  ( ustawiony na 165hz , przestawianie na 60 nic nie podziałało ) 

oczywiście całość odpalona w 2K , zmniejszanie na mniejsze rozdzielczości również nie likwiduje problemu , 

Licze na szybką i konkretną pomoc , jest to moja ulubiona gra i nie chce jej ze złości spalić czy coś w tym guście .. drugiej takiej niema . 

Pozdrawiam.
Spróbuj zmniejszyć ustawienia UMA Texture Quality na Middle lub Low. Jest jakiś problem z tą opcją, powoduje znaczne skoki FPS.
(08-17-2017, 08:10)dklopik napisał(a): [ -> ]Spróbuj zmniejszyć ustawienia UMA Texture Quality na Middle lub Low. Jest jakiś problem z tą opcją, powoduje znaczne skoki FPS.

dalej to samo , nie pomogło
Mm podobny sprzęt i też tak mam. Nawet jak ustawię opcje graficzne na połowę, to co chwilę mam drobne przycięcia i spadki fps. Niestety nie znalazłem na to sposobu. Ta gra taka już jest... Włączyłem za to Motion Blurr na Normal i cała resztę wodotrysków, co trochę pomaga zapomnieć o przycinaniu. Ale tylko trochę...
eh.... no lipa , wygląda na to że to gra sama w sobie jest zje...ana ;//
Odświeżam ! znalazłem rozwiązanie ( częściowe ) na amerykańskim forum , trzeba zmienić : View Distance na niskie ( ja dałem na 8 ) a przede wszystkim trzeba dać LOD Distance na 50% lub mniej ,(polecam również water na low ) mi pomogło rewelacyjnie do tego resztę opcji poustawiałem normalnie na najwyższe oprócz DOF ( dof tez jest zbugowane należy odznaczyć ). Gra się nie tnie jak się cięła i niema tych movement lagów , fpsy powyżej 110 się wyświetlają jak ustawie jeszcze Shadows Distance wyłaczone oraz reflection quality/shadows , ale przy ustawieniach najwyższych mam spokojnie 80 fps+ i gra działa płynnie ( wiadomo że nie na 100% bo to gra jest źle zoptymalizowana ale zawsze lepsze to niż nic , i naprawdę już tego nie zauważam nawet Uśmiech a już się bałem ze gra pójdzie do kosza ! ( jak ktoś będzie chciał dokładne moje ustawienia to pisać , rozpisze dokładniej )

Pozdrawiam ! może komuś pomogłem Język
Niestety zmiany, które wprowadziłeś są zwykłym zmniejszeniem obciążenia komputera i stąd wzrost wydajności i brak przycinania. Im mniejszy View Distance, tym mniej obiektów się renderuje. Niestety nic poza optymalizacją nie pomoże. Zasięg renderowania i tak jest krótki, a dodatkowe jeszcze zmniejszanie go to chyba niewłaściwa droga. No, ale jaki my mamy na to wpływ...
Z dobrych wieści, skoro udało się wprowadzić uproszczone renderowanie PoI, to może pozostałe obiekty też zoptymalizują.