7 Days To Die Polska - forum dyskusyjne, serwery, TeamSpeak

Pełna wersja: Zmiana upuszczonych przedmiotów na pvp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,

Jestem river i lubię machać łopatą/kilofem na pvp.
Na serwerze pojawiłem się jakiś miesiąc temu, więc w zasadzie jestem tu stosunkowo nowy.   

Ostatnio zostałem w drzwiach przywitany shotgun'em, zabiłem napastnika, który nie zgubił dosłownie nic... i choć odpuścił ze względu na to że potrzebowałby mnóstwo paliwa, żeby mi się chciało iść do niego jeszcze raz, to pozostało pytanie:


"Co on stracił na tym że wbił mi na chatę i padł na strzała" - nic
Jego wellness na poziomie ok. 50 bardziej już chyba nie spadnie, przedmiotów nie zgubił, bo wszystkie miał w pasku... Mógł jednak coś zyskać gdyby udało mu się mnie zabić przy budowie.

Naprowadziło mnie to do wniosku, że ustawienie utraty samego plecaka przy śmierci w zasadzie zachęca do trolowania^1, ponieważ gracz nastawiony na zabijanie i grabież niczym nie ryzykuje gdy pcha się komuś do bazy. (on ma tylko najpotrzebniejsze narzędzia i broń), dlatego uważam, że gracze powinni tracić pasek(lub wszystko)
W przypadku gdy ustawimy utratę samego paska, będzie można mnóstwo rzeczy "ratować" w plecaku, może nawet ktoś się wycwani i będzie miał wszystko w plecaku przy pustym pasku, to by mogło aż za bardzo zniechęcić do napadania na graczy
Te rozmyślenia doprowadziły mnie do oczywistego wniosku, zarówno napastnik jak i "grzeczny" nie może mieć rozwiązania, które zapewnia mu 100% poczucia bezpieczeństwa.

Mój stosunek do pvp jest taki, że zabiję dla zysków, obrabuję komuś bazę jak się nie postara z jej zabezpieczeniem/chowaniem (albo będę miał b. dużo czasu), ale jak mam iść sobie postrzelać to muszę czuć, że coś mi zagraża.
Przy obecnych ustawieniach o ile trolle mają frajdę, o tyle inteligentny zabójca nic nie zyska na tym, że zabije gracza, który właśnie wyszedł od handlarza.

Musimy gubić plecak i pasek (jeżeli jest to możliwe do ustawienia), bądź absolutnie wszystko (jeżeli jest to niemożliwe do ustawienia), natomiast dla nowych graczy zawsze zostaje opcja prośby o claima od admina, jeżeli zostanie zmasakrowany przez kogoś, kto najwyraźniej ma za dużo amunicji i lubi strzelać.
Co warto zaznaczyć odnośnie nowych graczy - nie będą przecież nowymi na długo. Wykopanie dziury i zakopanie w niej kuźni to nie sztuka.
Do czego to doprowadzi ? Ludzie będą mieli inne podejście do pvp, śmierć to poważny koszt i trzeba się z tym liczyć, będzie mniej zabójstw ale każde jedno będzie miało wielokrotnie większe znaczenie niż 10 śmierci przy obecnych ustawieniach.




1 - Trolowaniem nazywam ustawienie bedrolla w pobliżu czyjejś bazy (można go nawet zakopać) a następnie wielokrotne respienie się i ponowne naparzanie przy jednostronnym ryzyku utraty czegokolwiek.







Mam nadzieję, że za bardzo nie zanudzałem Język
Jeśli tak miałoby być to trzeba zmniejszyć poziom claima bo to bezsensu działka + iron bras mają w kij hp na claimie i nie ma jak ich ominąć bo trwałoby to długo i bez skutku :c(no jakby ktos naprawiał w tym samym momencie)
No to pech - musisz ominąć, podkopać, przerwać zasilanie... Po to się je stawia, żeby nikt na pałę nie wbił

Claim 10 nie jest wcale "za mocny", daleko mu do tego, poza tym nie rozumiem czego oczekujesz, że wbijesz się komuś ryjem w działka i będziesz w stanie je rozwalić KIEDY JESZCZE BĘDĄ NAPRAWIANE... twoje oczekiwania są absurdalne
Może i nie gram na PVP, ale moim zdaniem to TY próbujesz się komuś wbić na chatę. Jesteś na jego terenie. To tak jakbyś skarżył się, że nie możesz wejść komuś na posesje, bo ma płot. Jeżeli chcesz kogoś napadać, przygotuj się do tego, albo omijaj tych, którzy wiedzą jak się ufortyfikować. Pokombinuj. Jak chcesz zaatakować rekina w wodzie, musisz się przygotować. Takie przynajmniej jest moje zdanie. ^^
Ponieważ nie ma za dużo zdań - to sam podejmę decyzję.
Jeśli dyskusja się nie rozwinie, to wprowadzę następujące zmiany:

- po śmierci tracimy TYLKO pasek
- wielkość claima zmniejszę (jeszcze nie wiem do jakiego poziomu)
- zwiększę moc tarczy claima na bloki w momencie kiedy właściciel jest offline
- zastanawiam się nad zmniejszeniem mocy claima w momencie kiedy właściciel jest online
- zmniejsze mapę do promienia 7 km (w tym momencie jest 9 km), a może nawet mniej, rozgrywka będzie bardziej dynamiczna
- co myślicie aby z góry zaplanować datę wipe? A jeśli uda nam się zebrać statystyki zabić i zrobić jakiś top (pytanie do Bela Lugosi)
- a może chcecie grać na jakimś modzie??
Moim zdaniem trochę słabe podejście. Tracąc pasek i tak nie masz specjalnie nic do stracenia, mógłby wziąć sobie np. łopatę, albo coś, próbować się przekopać, jak go przyłapią to straci tylko łopatę, a jak uda mu się wbić, napakować sobie przedmiotów do plecaka to i tak je zyska, nawet po śmierci. Moim zdaniem, nie ma sensu robić PVP jak nie ma się ani specjalnej straty przy śmierci, ani potencjalnego zysku jak kogoś zabijemy. To odbiera większość frajdy.

Może i to tylko moje zdanie, ale powinno się tracić wszystko. Po to jest podział na serwer PVE i PVP, na PVP powinno być groźniej. Bez zmniejszania mapy, zwyczajnie powinno czuć się niepokój przy każdym wyjściu poza swoje mury.
Dast masz rację, jak ktoś się boi, niech idzie na pve
Dokładnie. Najlepiej jakby się traciło wszystko. Niech atakujący też czują niepokój i groźbę utraty swoich przedmiotów.
W sumie większość wybrała wszystko lub plecak i pasek, ale wydaje mi się, że takie zmiany dopiero po wipe.
Jest jeszcze jedna możliwość - reset postaci Duży uśmiech
Ja jestem za paskiem i plecakiem, też myślę, że PvP nie powinno być niedzielną wycieczką. Co do restartu postaci - pachnie trochę hardkorem i może skutecznie zniechęcić do dalszej gry. Ale osobiście nie przeszkadzałby mi Oczko.
Statystyki fajna rzecz, ale jeśli chodzi o ilość kilów to dałbym na ostatnim miejscu. Chłopaki będą strzelać do siebie nawzajem w teamie, żeby być na szczycie rekordów... Duży uśmiech Dałbym raczej coś w stylu "Najdłużej przeżytych godzin", "Największy dystans odstrzału" czy "Najmniej czasu spędzonego pod ziemią" Oczko No i jest to do zrobienia.
Stron: 1 2