7 Days To Die Polska - forum dyskusyjne, serwery, TeamSpeak

Pełna wersja: Zmiana claim blocka na PVP oraz mapy.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć, gram trochę na PVP, w sumie bardziej czekam na wipe bo tak jak podejrzewałem i dziś się przekonałem granie w moim stylu kiedy inni gracze mają już po 100+ poziomy i są mocno rozwinięci mija się z celem, ale zaobserwowałem parę rzeczy i proponuję parę zmian.

Z tego co zauważyłem, większość osób bunkruje się gdzieś na końcu mapy, która na średnio 5-10 graczy jest według mnie mocno za duża, lub gdzieś pod ziemią i zbiera surowce w między czasie szukając baz innych ludzi w celu ich zraidowania kiedy gracze są offline. Widziałem parę baz łatwych do znalezienia i długo nie postały, mimo, że niektórzy muszą jechać 5-10km do takich miejsc.

Pytałem parę osób i co jest dla mnie szokujące, ale większość gra na serwerze pvp nie dla pvp. Tylko dla możliwości własnie zniszczenia komuś bazy pod jego nieobecność. Nie chcę dyskutować nad sensem takiej gry, ale proponuję zmniejszyć mapę, Ci co chcą sobie raidować innych bazy nie będą musieli przeszukiwać 10km^2, a Ci co chcą trochę się postrzelać (nawet jeśli 7dtd ma daleko do csgo) będą mieli większe szanse na znalezienie kogoś poza zombie czy jeleniem. Grając tydzień spotkałem 3 osoby będąc 2km od centrum. Przy czym jedna osoba się zespawnowała niedaleko mnie i więcej już jej nie widziałem, druga przestała grać kiedy jej baza została zniszczona (czyli po 1 dniu bo nie był zakopany pod ziemią tylko zbudował sobie domek przy drodze), a trzecia po prostu skorzystała z zaproszenia i przesiedliła się obok mnie (ziomek sam napisał na steam czy widziałem jakieś bazy bo on 2 dni szuka i nic nie znalazł, to powiedziałem, żeby osiedlił się obok mnie i to jedyna osoba dzięki której moge liczyć na jakieś pvp).

Drugą zmianą, którą proponuję jest zwiększenie siły land claim blocka. Z mojego punktu widzenia, zraidowanie czyjejś bazy powinno być wręcz niemożliwe kiedy danego gracza nie ma i osiągalne kiedy jest online. Oczywiście nie proponuje dowalenia siły land claima x999 kiedy ktoś jest off, bo po prostu ludzie będą się wylogowywać kiedy zobaczą nadchodzących raiderów, ale mimo to jeśli jesteś taki taki kozak w pvp, żeby komuś dobierać się do itemów kiedy go nie ma, to powinieneś się chociaż namęczyć podczas takich akcji.

Trzecia rzecz to koszt land claim blocka. Po zniszczeniu mojej bazy na 30 poziomie mam problem. Nie mogę wycraftować land claim blocka, a do wbicia 10 poziomu jeszcze parę zombie musi zostać zabitych, na raz tego nie zrobię więc muszę gdzieś się osiedlić albo postawić chociaż ten campfire, żeby zrobić jedzenie. Natomiast dla mocno rozwiniętych postaci stal to nie problem. Dlaczego nie zmienić stali na forged iron x2? Koszt ten sam a zarówno gracze słabsi, którzy są narażeni na raid a co za tym idzie zniszczenie land claim blocka jak i gracze bardziej rozwinięci będą mogli je tworzyć. Jeśli nie zmieniać kosztu land claim blocka to proponuję zakup za donacje + 2-3 land claim blocki na start. Osoby roztropne będą nosić je na toolbelcie do czasu kiedy wbiją ten 40 poziom i w razie czego będą mogli utworzyć nową bazę. 

Co o tym myślicie? Według mnie bez zmian będziemy skazani na życie pod ziemią  Oczko
Niewątpliwie na pvp są potrzebne zmiany.
Wstępnie akceptuję propozycje Roirraw tj:

- mapa po 5 km od punktu 0,0 (obecnie jest 10 km)
- siłę claimblocka dla offline należy zwiększyć,
- zmniejszyć koszt claima albo dorzucić więcej na start + claimy za donację.
po przemyśleniach proponuję: zostawić ilość claimu na start w ilości 1 szt, ale w przypadku jego straty będzie możliwość otrzymania 1 szt od admina, albo ze skryptu. Za kolejnym razem restart postaci ? Przy czym zwiększyłbym trudność jego scraftowania. Claim i tak działa na 42 bloki
(06-25-2017, 12:37)Pawel napisał(a): [ -> ]Niewątpliwie na pvp są potrzebne zmiany.
Wstępnie akceptuję propozycje Roirraw tj:

- mapa po 5 km od punktu 0,0 (obecnie jest 10 km)
- siłę claimblocka dla offline należy zwiększyć,
- zmniejszyć koszt claima albo dorzucić więcej na start + claimy za donację.
po przemyśleniach proponuję: zostawić ilość claimu na start w ilości 1 szt, ale w przypadku jego straty będzie możliwość otrzymania 1 szt od admina, albo ze skryptu. Za kolejnym razem restart postaci ? Przy czym zwiększyłbym trudność jego scraftowania. Claim i tak działa na 42 bloki

Zgłaszanie się po claim bloka w przypadku zniszczonej bazy to też dobry pomysł. Skrypt musiałby być dobrze zrobiony inaczej ludzie by brali claim blocka i scrapowali na iron.
Wystarczy zrobić limit 1 komendy na gracza
albo iść krok dalej i na serwie pvp zrobić system mikro płatności
To nie przejdzie Oczko
Mikro płatności to chyba przesada, chociaż serwer jest bardzo dobry. Rozszerzenie donacji byłoby w porządku. np. za 10 zł pistolet + amunicja lub minibike lub zestaw narzędzi lub claimblock dodatkowy. Takie rzeczy. Skrypt z limitem 1 użycia również w porządku pomysł Uśmiech
(06-25-2017, 12:37)Pawel napisał(a): [ -> ]Niewątpliwie na pvp są potrzebne zmiany.
Wstępnie akceptuję propozycje Roirraw tj:

- mapa po 5 km od punktu 0,0 (obecnie jest 10 km)
- siłę claimblocka dla offline należy zwiększyć,
- zmniejszyć koszt claima albo dorzucić więcej na start + claimy za donację.
po przemyśleniach proponuję: zostawić ilość claimu na start w ilości 1 szt, ale w przypadku jego straty będzie możliwość otrzymania 1 szt od admina, albo ze skryptu. Za kolejnym razem restart postaci ? Przy czym zwiększyłbym trudność jego scraftowania. Claim i tak działa na 42 bloki

Bez sensu zmniejszać mapę, nie lepiej w regulaminie zaznaczyć osiedlanie się do +5km?
Zresztą jak a16 wyjdzie oficjalnie będzie więcej osób jak 5.
(06-26-2017, 15:17)PanTuNieStał napisał(a): [ -> ]
(06-25-2017, 12:37)Pawel napisał(a): [ -> ]Niewątpliwie na pvp są potrzebne zmiany.
Wstępnie akceptuję propozycje Roirraw tj:

- mapa po 5 km od punktu 0,0 (obecnie jest 10 km)
- siłę claimblocka dla offline należy zwiększyć,
- zmniejszyć koszt claima albo dorzucić więcej na start + claimy za donację.
po przemyśleniach proponuję: zostawić ilość claimu na start w ilości 1 szt, ale w przypadku jego straty będzie możliwość otrzymania 1 szt od admina, albo ze skryptu. Za kolejnym razem restart postaci ? Przy czym zwiększyłbym trudność jego scraftowania. Claim i tak działa na 42 bloki

Bez sensu zmniejszać mapę, nie lepiej w regulaminie zaznaczyć osiedlanie się do +5km?
Zresztą jak a16 wyjdzie oficjalnie będzie więcej osób jak 5.
Osiedlanie się do +5km? Dlaczego bez sensu? Jakaś argumentacja?
(06-26-2017, 16:54)Roirraw napisał(a): [ -> ]
(06-26-2017, 15:17)PanTuNieStał napisał(a): [ -> ]
(06-25-2017, 12:37)Pawel napisał(a): [ -> ]Niewątpliwie na pvp są potrzebne zmiany.
Wstępnie akceptuję propozycje Roirraw tj:

- mapa po 5 km od punktu 0,0 (obecnie jest 10 km)
- siłę claimblocka dla offline należy zwiększyć,
- zmniejszyć koszt claima albo dorzucić więcej na start + claimy za donację.
po przemyśleniach proponuję: zostawić ilość claimu na start w ilości 1 szt, ale w przypadku jego straty będzie możliwość otrzymania 1 szt od admina, albo ze skryptu. Za kolejnym razem restart postaci ? Przy czym zwiększyłbym trudność jego scraftowania. Claim i tak działa na 42 bloki

Bez sensu zmniejszać mapę, nie lepiej w regulaminie zaznaczyć osiedlanie się do +5km?
Zresztą jak a16 wyjdzie oficjalnie będzie więcej osób jak 5.
Osiedlanie się do +5km? Dlaczego bez sensu? Jakaś argumentacja?

Taka że zamiast zmniejszać mapę do 5km lepiej zostawić dużą a osiedlać się na odległości +5km od strefy 00.
Stron: 1 2